En besvikelse

Matchen mot Torshälla idag var riktigt, riktigt dålig. Visserligen vann vi men vi släppte in alldeles för många och lätta mål. Vi var dåliga och jag är besviken på min egna insats framför allt. Jag kan så mycket bättre...Vi fick iallafall med oss tre poäng och det var bra. Nu hoppas jag att den här trista trenden vänder och att vi snabbt hittat tillbaks till vårt spel vi hade i höstas.

Imorgon är det träning igen, fys antar jag. Det är även alla hjärtans dag och min farfars födelsedag! Jag ska in till Södertälje imorn för att ge blod och kanske shoppa lite. Jag och mamma ska övningsköra också :) Sen blir det jobb tis-lör. Nej nu ska jag läsa lite tidning och sluta elta den dåliga matchen. Om en halvtimme kommer Douglas hem från jobbet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0