Fredag

Herrarna vann överlägset ikväll. Kul för dom! Emmelie kom dit också och kollade med oss :) Nu är jag hemma igen och tänkte lägga mig och läsa lite. Skulle bara vilja sova egentligen men jag är inte tillräckligt trött än. Jag vill sova bort den här dagen som inte är någon bra dag. Jag vill somna och vakna upp utan känslan av maktlöshet..för det är så jag känner mig. Så fruktansvärt maktlös. Det finns inte mycket jag kan göra för denna person som jag bryr mig så mycket om.

Imorgon är det lördag och förhoppningsvis är det en bättre dag. Jag ska nog kolla Turinges (Robins) match med Sarah på dagen. Sen senare på kvällen kommer Douglas hit. Mer vet jag inte just nu.




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0