Lite av det nya..





1. Kängor från Din Sko
2. Krokodilring från Cocoo.se
3. Vargring från JC
4. Jeansshorts från H&M
5. Harembyxor från H&M
6. Blus från H&M (min är beige)
7. Långklänning från H&M
8.Linne från H&M
9. Magtröja från H&M
10. Leggins från Lindex
11. Jacka från Lindex

Det var såklart trevligt hemma hos Emmelie. Det bjöds på gott fika och att få sitta och prata med tjejerna var nog precis det jag behövde idag :) Nu har jag varit hemma några timmar och även pratat med mina älskade föräldrar som jag inte sagt ett ord till sen innan matchen igår. Förresten mormor! Kul att du var och kollade på matchen igår, jag blir så glad :) Synd att det gick som det gick och att jag inte var på humör för att prata med dig efter matchen <3

Snart ska jag,Sarah,Malin och Emmelie åka på bio. Vi ska se Burlesque, tror att den kan vara bra! När jag kommer hem ska jag ringa Douglas som äntligen är påväg hem ifrån Göteborg! :)


Nu drar jag till Heron med tjejerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0