14 januari

Hejsan!

Igår kom Douglas hit efter träningen. Vi kollade på tv med mamma och pappa innan vi gick ner och la oss och bara pratade. Det är så mysigt :) Idag var vi alla lediga så vi åkte till Södertälje. Jag köpte mig en dator och pappa & Douglas hjälpte mig. Så nu har jag en alldeles egen dator, innan har vi bara haft en här hemma. Jag köpte den på Expert och är mycket nöjd. Så dagen har gått åt till att fixa med datorn och sen åkte Douglas hem för att umgås med lite vänner. Jag är hemma med mina föräldrar och vi har tittat lite på Let´s dance.

Imorgon kväll har vi borta match mot Gnesta, det ska bli roligt. Dock gick jag och Moa hårt in i en närkamp igår och då gjorde jag illa axeln. Det var mindre roligt. Den krånglade lite med mig förra säsongen men sen blev det bra. Förhoppningsvis märker jag inte av den när jag blivit varm :) Sen på kvällen ska jag till Mariefred och umgås med Douglas & lite vänner.


England med Douglas 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0