16 januari

Hejsan!

Matchen mot Gnesta igår gick bra, väldigt bra. Vi vann med 2-13 och ägde matchen totalt :) Det var skitkul att spela även om vi var så överlägsna. Efter matchen körde mina föräldrar hem mig till Douglas. Vi var med Ocsar och hundarna, kollade film och åt godis. Sen somnade jag och väcktes när Douglas tyckte att det var dags att gå hem.

Idag sov vi ut ordentligt, det var skönt. Senare gick vi och fikade med Douglas mamma på Två Goda Ting, det var inte helt fel. Tobbe,Sara och Pierre kom dit också så efter fikat gick vi hem till Tobbe och Sara. Hos dem var det sport som gällde eftersom att killarna hade tippat. Fast vi pratade och skojade mest runt. Middag det åt vi på pizzerian, mycket gott. Sen åkte vi hem till Douglas och spelade pingis och kollade Solsidan :)

Nu är jag hemma igen. Måste sova snart, det är ju farligt med bärbar dator. Lätt att vara vaken alldeles för länge! Imorn är det jobb som gäller och sen fysträning. Därimellan ska jag och Sarah boka vår resa till Lindvallen :)

Ha det bra!

Gran Canaria 2008
Jag måste till värmen snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0