2 januari

Hejhej!

Nyårsafton firade jag hos Douglas med några vänner. Jag,Douglas,Marina och Felix fixade och förberedde under dagen. Vi åt en god middag som jag,Douglas och Felix lagat, lekte lekar och kollade hockey. Sverige vann över Canada! Vi hade köpt raketer för 1200kr som självklart smälldes av vid tolvslaget utanför huset och jag fick en tolvslaget kyss av Douglas, min favorit. Jag hade väldigt roligt även om det blev lite för mycket av det goda.

Igår blev en väldigt lugn dag. Vi var alla trötta. Men det blev lite pingis, lite olika spel och en del tv tittande. Pierre och VK kom över. Vi spelade ett nytt spel som hette Absolut Överense och det var jätteroligt :) Idag har vi varit hundvakt åt Ragge & Flisa några timmar. VK kom också och jag spöade honom och Douglas i plump :D Nu är Douglas och jobbar men kommer hem om ett tag. Då åker vi hem till mig. Imorgon drar innebandyn igång som vanligt igen, det ser jag fram emot. Jobbigt att jag är förkyld, kan inte andas genom näsan.

Jag & Douglas

Felix & Douglas skär upp oxfilén

Dukningen


Emma,Jag,Marina,Alexandra

Jag & Marina

Jag & Douglas

Vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0