20 januari

Hej!

Igår efter jobbet skyndade jag mig till tåget för att åka till Douglas. Jag hade tur för tåget var lite försenat så jag hann. Douglas var hos Tobbe & Sara så jag gick dit från bussen :) Senare på kvällen hade Douglas match i den iskalla Åkershallen. Det spelar ingen roll hur mycket kläder jag tar på mig, tillslut fryser jag! Matchen var väl sådär, ganska hetsig och den slutade 4-4. Efter matchen åkte vi hem till mig och låg och pratade alldeles för länge, men det var mysigt.

Imorse ringde klockan vid fem och det var bara att hasa sig för att jobba. Jag har varit trött hela dagen så när jag kom hem somnade jag direkt och sov tills det var dags för träning. Träningen idag var väldigt bra och alla var på gott humör, det var kul! En bra förberedelse infö matchen mot Onyx på söndag.

Nu ska jag kolla Grey´s Anatomy, är på säsong fem nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0