23 januari

Hej!

Igår jobbade jag 7-13. Det gick bra och var väldigt lugnt. Efter jobbet kollade jag,Sarah,Malin och Annelie Herrarnas match. De vann matchen :) Efter det åt vi hämtmat, Emmelie kom och sen åkte vi till Wasa i Södertälje. Där hade vi hoppats få se en bra match mellan Rockets och Torshälla. Vi hade väl hoppats att Rockets skulle bli av med någon poäng. Men icke sa nicke. Torshälla hade bara sju utespelare med sig. Vi åkte hem igen efter två tråkiga perioder. I Björkesta spelade våra Herr Juniorer och i den matchen var det fart och fläckt vill jag lova! Jag var kvar två perioder sen gick jag hem och bäddade ner mig och kollade på Grey´s Anatomy.

Idag är det hemmamatch mot Onyx 14.30. Jag är superladdad! Det känns som en evighet sen vi spelade match men det var förra helgen, konstigt. Det ska bli kul :) Efter vår match spelar Turinges herrar och sen ska jag nog se. Det har blivit mycket innebandy denna helg!

Sent ikväll kommer Douglas hem från Helsingborg, vet inte om vi kommer kunna ses redan ikväll men jag hoppas det!

Ha en bra söndag!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0