28 januari

Hejhej!

Idag mina vänner är jag trött...Väldigt trött. Jag jobbade 6-16 idag med vilket var trejde dagen irad och har fått alldeles för lite sömn. Så jag har sovit en stund efter jobbet. Nu är det handboll på tv Sverige-Frankrike. Om en timme kommer Douglas hit. Vi ska ha myskväll med mina föräldrar. Äta tacos, kolla Let´s dance, kanske en film och äta gofis och chips :D

Imorgon har vi borta match mot Trosa kl 14.oo. Sen på kvällen blir det andra roligheter =)
Jag och farbror Leffe övningskörde för första gången igår. Det var roligt men väldigt svårt. Mycket att tänka på! Men nu är vi igång och jag är ivrig att lära mig.

Ha en bra fredagskväll!


Gran Canaria 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0