30 januari

Hej!

Matchen mot Trosa vann vi med 9-5. Mer än så behöver vi inte säga. Efter matchen stressade jag hem för att efter en timme befinna mig hemma hos Sarah. Jag,Sarah,Malin + Sarahs mamma och hennes vänner fick en Mary K-klass som Sarahs faster höll i. Det var roligt och jag lärde mig en hel del! Lite senare kom Emmelie och vid halv tio satt vi i bilen påväg in till 550. Kvällen blev en av de roligaste, mycket folk man kände ute och dans i mängder :)

Igår åkte jag hit till Mariefred. Douglas hade match som jag kollade på med Emma. Efter matchen laddade vi upp med godis och chips, kollade Solsidan och sen Blood Diamond. Jag hade inte sett den filmen innan, den var bra.

Idag är jag och Douglas lediga. Så vi har sovit ut, spelat lite pingis och nu ska vi äta lunch. Nu i eftermiddag ska vi vara hundvakt. Leka lite med Flisa, Ragge sover mest :P

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0