4 januari

Hejhej!

Igår jobbade jag några timmar och sen kom jag hem till Douglas som sovit hos mig :) Jag mådde inte alls bra, så täppt att jag inte kunde andas genom näsan och mitt huvud var tungt. Så vi kollade lite film sen somnade jag. Sen skickade jag hem Douglas tidigare än det var tänkt eftersom jag inte var det roligaste sällskapet igår :P Sen på kvällen gick jag till träningen men inte ombytt. Det var inte så många där så Micke valde att köra en teknikträning och jag var med på det mesta, det jag i princip stillastående :) Efter träningen var det hockey med mina föräldrar som gällde. Sverie-Ryssland som avgjordes i straffar och Ryssland vann, skittrist!

Idag mår jag bättre men inte helt bra. Ska därför inte träna idag heller. Men jag går dit och lyssnar och kör lite teknik på sidan av tänkte jag. Sen tar jag tåget till Douglas :) Jag har varit ledig idag och är det tills fredag, lyx!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0