8 januari

Go kväll!

Igår jobbade jag 7-15 och det gick bra, det var roligt igår :) Sen åkte jag hem och gjorde min fin inför kvällen och vid fem hämtade Marina mig. Det var dags för Gunillas 50års fest! Det började halv sju och folket började rulla in. Vi fick en god fördrink med snittar och vi minglade runt ett bra tag innan det var dags för middagen som var trerätters. All mat var jättegod och under middagen höll Ullrik flera fina och roliga tal samt Douglas pappa. Hennes tjejkompisar gav sin present på ett roligt sett, ja det var hur trevligt som helst. Vi ungdomar hamnade vid ett och samma bord så vi satt och pratade,skrattade och drack gott. Senare på kvällen blev det en hel det dans och en sväng till Strängnäs fram och tillbaks. Det roligaste var att dansa, i princip alla dansade :) Bilder från festen kommer en annan dag.

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har varit kvar i Mariefred medans Douglas gick och jobbade. Då var jag med Marina & Felix :) Nu är jag hemma och har ätit middag med mina föräldrar och hunnit vila en stund. Om en timme ska jag åka hem till Emma & Dea med bussen. Sen kommer ett gäng från Mariefred med bil. Det blir en rolig men för min del lugn kväll! :) Måste tänka på den viktiga matchen på tisdag och imorn ska jag äntligen träna igen!!

Ha en bra lördagskväll!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0