9 januari

Det var trevligt hos Emma & Dea igår men vi hann inte vara där så länge. Vi skulle gå ut på 550 men så blev det inte för mig,Douglas,Oscar och Kara..Varför spelar inte så stor roll. Vi gick vidare till Flamingo men där var det fullt så vi åt en Kebab och sen åkte vi hem och somnade gott :)

Idag var det jakt som stod på schemat. Vi åkte ut till Tomtsätra där många släktingar till Douglas var. Jag gick i drevet och det var väldigt jobbigt. Snön gick upp till midjan så gott som hela tiden. Det blev även massa brottning i snön med Douglas och alla hans kusiner och sysslingar, det var kul! Dagen avslutades med lunch uppe i en typ stuga med eld i. Det var mysigt! När jag kom hem somnade jag direkt och sen innan träningen kom Sarah och Emmelie hit en stund.

Nu ska jag ta en varm dusch och sen sova. Imorn är det jobb som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0