Måndag

Nu har jag och Sarah bokat resan till Lindvallen v14. Jag längtar verkligen, jag vill träffa Lisa och komma bort och göra något annat =) Vi blir 10st om alla följer med vilket jag hoppas. Vi hade även kontakt med Lisa när vi bokade och satte på web cam så vi kunde se varandra. Har inte sett min fina vän på en och en halv månad så jag blev så glad så! Jag hoppas att jag kan ta mig dit på en snabbvisit innan v14...Saknar Lisa.

Träningen var jobbig precis som varje måndag men jag kämpade mig igenom den. Känslan efter är underbar och går inte att beskriva. Det är gött helt enkelt. Imorgon är det jobb som gäller 8-15.30 och sen åker jag,mamma,pappa och farbror Leffe till Södertälje för att gå på handledarkursen för körkort. Nu är det dags! Sen är det bara att börja köra, kul ska det bli :) Det var allt för idag. Ha det bra!


Emmelie Sarah Lisa Jag
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0