Tisdag

Det var trevligt hos Uffe idag. Jag fick träffa släkt som jag inte träffar så ofta annars, det var kul. Påvägen hem släpptes jag av vid Wasa hallen och det var längesen jag var så nervös som idag. Vi började matchen väldigt bra och ägde hela första perioden. Den perioden vann vi också med 0-2. I andra perioden höll vi inte samma standard vilket resulterade till att efter andra perioden stod det 2-2. I tredje perioden spelade vi bra igen och hade massor med chanser som vi inte fick in i mål. Vi lyckades göra ett mål men det hjälpte inte eftersom att Rockets gjorde tre mål i tredje perioden...Dock var ett av målen ett "nickmål" som borde dömts bort. Men men..Så det blev en tung förlust idag. Denna match var ju oerhört viktig. Men nu gäller det att vi vinner alla nio matcher som är kvar, gärna med stor målskillnad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0