11 juli

Min lördag blev perfekt. Den började med lite träning och sen åkte jag med Sarah,Lisa,Emmelie och Malin till Kranglan för sol och bad. Årets första dopp Sverige kom i lördags. Sent jag vet men det blev många dopp för det var jätteskönt! Efter några timmar åkte vi hem och gjorde oss iordning och träffades sen hos mig och åt middag tillsammans och drack lite gott. Vid sju åkte vi hem till Lena i Södertälje. Hon styrde "återträff" med Nykvarn Steelers. Vi har splittrats till olika lag så det var roligt att få umgås igen. Det blev såklart lekar och en hel del skratt. För oss med åldern inne blev det utgång på 550 och kvällen avslutades när jag lycklig la huvudet på kudden hemma.

Igår åkte jag till Douglas vid ett. Vi firade Douglas kusin Sebastian som fyllt år. Det blev att vi umgicks med släkten hela dagen/kvällen tills det var dags att varva ner med en film i sängen. Men det var en konstigt film så det slutade med att vi bara låg och pratade istället :)


Temat i lördags var glasögon!




Nu när temperaturen verkar ha sjunkit en aning ska jag ta mig ut och springa.
Är inte så sugen men det måste göras.
Jag vill ha augusti nu!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0