12 juli

Idag efter jobbet skulle jag åka med mina vänner till Stockholm och gå på Allsång. Men jag har inte mått så bra idag. Vet inte vad det varit för konstigt. Men något var det för när jag kom hem somnade jag och sov i nästan tre timmar...Och jag är inte helt pigg nu heller.

Så den här dagen blev inte speciellt händelserik. Om en timme börjar Allsången så jag tänkte kolla det på tv. Inte alls samma sak men så nära jag kan komma.

Jag får glädja mig åt att jag bara har två arbetsdagar kvar nu och att mamma & pappa snart kommer hem. Det är inte roligt att var ensam hemma. Inte alls.

Det blev ett deppigt inlägg det här och så får det bli ibland. Imorgon kommer vara en bättre dag, det är jag säker på! :)


Några fler Rhodos bilder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0