13 juli

Det gick bra att jobba idag och efteråt tränade jag i vårt gym på jobbet. Körde på vår crosstrainer och styrka på de andra maskinerna. Mamma och pappa ringde för att meddela att de var påväg hem och det gjorde mig glad. Jag har saknar dem och det känns bra att ha sällskap ikväll när det är fotboll och allt :)

Så när efter att jag handlat och duschat började jag med maten. Så nu har vi ätit middag tillsammans igen och gottesakerna har tagits fram. Vi ska nu se Sverige-Japan som spelar vm-semifinal. Heja Sverige!

Något mer roligt idag är att min lilla kusin Lina fyller 2år! Grattis tjejen, på söndag kommer vi och firar dig :)
Det ska bli roligt att träffa familjen Eriksson och övriga släkten.


Födelsedagsbarnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0