15 juli

God morgon!
Nu ligger jag nyvaken i Douglas säng. Han är och spelar golftävling här på Mariefreds golfbana. Det är synd att vädret är så tråkigt! Men det gör att jag kan ligga och slappa framför tvn utan dåligt samvete, även om i solen hade varit bättre ;) Om några timmar åker jag till golfbanan med Douglas föräldrar för att äta lunch och se prisutdelningen :)
Igår var min sista arbetsdag på ett par veckor. Nu har jag SEMESTER! När jag slutat åkte jag och handlade med mamma, jag fick övningsköra. Efter det var det träning och middag som stod på schemat innan jag tog tåget till Mariefred och lyckades glömma mobilen hemma....Vi gick till en kompis mamma och umgicks med vänner, både "vuxna" och de i vår ålder (jag ser mig inte som en vuxen riktigt än).
Sådär nu har jag uppdaterat er lite. Jag kommer att vara här i Mariefred en hel del nu den kommande veckan.
Allt för att umgås med Douglas så mycket som möjligt.
För sen på lördag om en vecka åker jag med mina tjejkompisar till Tylösand en vecka.
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0