18 juli

Hejhej!
Lite dålig uppdatering blir det så fort jag är med Douglas och det är kanske inte så konstigt. Så vad har vi haft för oss de senaste dagarna? I fredags var det golftävling här i Mariefred som Douglas  och lite kompisar var med och tävlade i. Jag och Douglas föräldrar åt lunch på golfklubben och satt och kollade när deltagarna kom in i spridda skurar. Felix och en kompis vann hela tävlingen! På kvällen sen var jag med några tjejkompisar här från Mariefred. Vi drack lite gott och hade det trevligt :)
I lördags var det dags för mer golf. Då gick jag med en hel golfrunda när Douglas,Felix,Gunilla och Anne spelade. Det var roligt! Skönt att vara ute så många timmar. Det blev även ett träningspass efteråt. Mitt fjärde och sista för den veckan! På kvällen sen kollade vi på en bra film med Gustav. Jag tror den hette Hall Pass med Owen Wilson. Den var rolig.
Igår var det kalas i Västerås för lilla Lina som fyllt 2 år. Släkten var där och det bjöds på gott fika och blev en hel del lek. Det var roligt! Jag övnings körde hem sen vilket gick jättebra.
Idag är det måndag och Douglas jobbar. Så jag har gått en långpromenad med Gunilla och hundarna på förmiddagen. Om en stund ska vi ut och plocka svamp. Det tycker jag är kul!
Jag kan inte bjuda på någon bild idag tyvärr.
Men det kommer en annan dag!
Ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0