22 juli

Veckan hos Douglas har gått fort och det har hunnits med en hel del. Jag skrev i måndags att vi skulle ut och plocka svamp och det gjorde vi, två gånger. Vi hittade en hel del och passade även på att plocka blåbär. I tisdags kväll åt jag,Douglas,mina föräldrar och Douglas föräldrar middag tillsammans. Det var första gången och mycket trevligt! Efter middag och efterrätt (min och Gunillas blåbärspaj) var det namnsdagskalas i hjorthagen med några vänner. Vi satt uppe på ett berg och hade det trevligt. Drack gott, åt tårta och lyssnade på musik! Vi har även hunnit med att spela tennis och volleyboll häromdagen. Det var en dag så solen kikade fram. Igår var jag med mina föräldrar i Strängnäs. Jag körde dit och hem och vi åt en god lunch och strosade runt lite. På kvällen kollade jag och Douglas Harry Potter. Jag har nu sett om dom fyra första =)

Nu är jag hemma i Nykvarn. Jag har packat om som en tok och är snart redo. Imorgon åker jag,Sarah,Lisa,Emmelie och Matilda till Halmstad/Tylösand. Vi har hyrt boende där emellan i en vecka. Det kommer bli en kanonvecka med tjejerna med mycket party och förhoppningsvis mycket sol & bad. Juste på onsdagen kommer Malin också, direkt från Alanya :)

Lite bilder från de senaste dagarna







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0