5 juli

Hej!

Här har det varit dött nu i mer än en vecka och det beror på att jag varit i Rhodos med mina föräldrar :) Vi åkte söndag morgon för en vecka sen och kom hem i söndags. Vi bodde vid Rhodos stad i ett lägenhetshotell precis vid stranden. Allt var kanonbra. Strålande sol varje dag så att ligga på stranden var för oss självklart. På kvällarna åt vi på olika restauranger och drack gott. Det blev även den del shoppning. Sex ringar, tre armband och en långklänning fick jag med mig! :) Tack mamma och pappa för att ni bjöd med mig denna vecka!

I söndags kväll åkte jag direkt till Douglas och hade myskväll med honom. Jag har saknar honom och mina tjejer!
Igår var det jobb igen. Jag jobbar nu denna vecka och nästa vecka sen har jag semester v 29 & 30. Då drar jag,Sarah,Lisa,Emmelie,Malin och Matilda till Halmstad/Tylösand en vecka. Vi har hyrt boende och det kommer bli grymt! =)

Idag hade jag dubbel körlektion och det gick mycket bättre än min första. Det var med en tjej den här gången och nervositeten släppte fort. Hon var toppen och det kändes bra. På torsdag är det dags igen! Jag hann med en vända på stan med Emmelie efteråt och ikväll kom tjejerna hit och vi lagade tacos tillsammans. Trevligt värre!

Det här blev en väldigt långt inlägg men inbland blir det så.
Här kommer lite bilder från resan.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0