Snart semester!

Igår hade jag rejäl söndags ångest. Inte ångest över lördagen för den var grym utan för att åka och jobba idag, måndag. Jag hade verkligen ingen lust. Som tur var gick det bra när jag väl var på jobbet. Det var inte lika ensamt i receptionen för Tessan var tillbaks. Sen kom vi överense om att hon ska vara ledig tis,ons (hon jobbar helgen och nästa vecka) och jag blir ledig fredag vilket betyder att min semester börjar torsdag eftermiddag! :) Så tre dagar kvar sen två och en halv veckas semester. Det gjorde dagen lättare.

Vid fem blev jag hembjuden till Lisa för att äta middag med henne och systern Julia som också är ensamma hemma. Det var snällt! Vi mumsade i oss ute på altanen och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag,Lisa och vovven Charlie gick även en promenad innan jag cyklade hemåt för att senare ta mig ut och springa. Då träffad jag Sarah och hennes vovve Diesel, så även den här måndagen ordnade upp sig!

Nu ska jag duscha och soooova.
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0