Torsdag

Min dubbla körlektion gick precis som jag hoppats bra. Jag är på gång nu! :) Efter körlektionen gick jag lite på stan och köpte med mig en bikinitopp från Åhlens som jag velat ha. Nu var den på rea!

När jag kom hem somnade jag i solen, vaknade svettig och fortfarande trött så tog med mig handduken in och la mig på den i soffan istället...Jag har märkt att jag blir helt slut efter mina körlektioner. Mycket att ta in, ständig koncentration + lite nervositet.

Ikväll blir jag själv här hemma. Mamma och pappa har semester så de har flytt ifrån mig. Jag ska snart laga middag till mig själv. Sen måste jag vänta en timme innan jag kan ta mig ut och springa. Segt! Imorgon väntar jobb och sen är det helg. Det ska bli skönt men jag kan väl inte påstå att min vecka varit allt för jobbig.

Tänkte visa er lite nytt, dock inte från Rhodos utan kära H&M.


Bikinitoppen från Åhlens

Klänningar från H&M



Jag var först skeptisk till långklänningar för att jag är kort.
Men efter att jag provat och köpt min första älskar jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0