13 juni

Här har det varit väldigt dålig anledning senaste tiden. Dagarna har bara flytit på. I veckorna är det jobb och träning som gäller..ganska enformigt men okej. Men i torsdags tog Douglas lillebror Felix studenten samt hans tjej Marina. Självklart var jag där med Douglas + familj och firade detta. En underbar dag och kväll! :)

Fredag kväll umgicks jag med Lisa och Emmelie. Det blev promenad och sen kollade vi på en bra film, Just go with it :) I lördags åkte vi tre till Mariefred och strosade runt och åt lunch på en filt i Lottenlund. Det var Ångansdag och massor med folk. Vi gick även en guidad tur på Grippsholmsslott. När tjejerna åkte hem gick jag till Douglas och grabbarna som satt på en balkong och hade det trevligt i solen. Det var gött! :) På kvällen fortsatte vi att umgås med våra vänner och vi kunde sitta ute hela kvällen förutom då vi var till Värdshuset en snabbis. Hela lördagen var underbar!

Tränat har jag gjort lördag & söndag och det kändes ikväll då vi hade fysträning med laget. Det var intervall och styrketräning. Känslan efter går inte att beskriva. Imorgon blir det en lång löprunda och styrka.

Bilder har jag lovat länge nu och det kommer. Men inte idag....Nu vet ni att jag lever! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0