15 juni

Nu har halva juni månad passerat. Det går läskigt fort och jag vill kunna njuta mer utav sommaren än vad jag gör. Men men, nu är det inte långt kvar alls tills jag åker till Rhodos med mina föräldrar. Det ska bli underbart! :)

Igår var det jobb, fysträning och när jag kom hem från den var Douglas här. Vi kollade på en film med mina föräldrar.  Idag har jag haft sovmorgon och börjar vid elva och jobbar till ca 19.00. Ganska skönt. 


Här kommer bilder från Felix student!

                                       1. 2.3.
4.5.



1. Felix och Douglas vid utspringet.
2. Felix och Marina vid utspringet.
3. Felix,Douglas,Gustav och kompiasar påväg till Felix flak.
4. Felix uppe på flaket.
5. Felix och Douglas på mottagningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0