16 juni

Halloj!

Idag har varit en bra dag. Den började med lite ont i halsen men det ordnade upp sig. Det gick  bra på jobbet idag och jag hann både sova en stund och träffa Emmelie & Sarah innan min träning ikväll. Idag var det en tjej som höll i träningen med oss och det blev blandat ute och inne med kondition,styrka och uthållighet. Det var en roligt pass! :)

Imorgon är jag ledig från jobbet förutom att jag måste in på ett obligatoriskt möte kl 13.00. På kvällen ska jag umgås med Sarah,Lisa och Emmelie.

Lördag och söndag jobbar jag men det gör inget, det blir inga långa dagar.

Imorgon ska jag lägga upp lite bilder från i lördags. Det var en underbar dag i Mariefred! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0