18 juli

Hejsan hejsan!

Det var mysigt hos Sarah igår och en bit in i andra filmen kom även Lisa och Fabian. Emmelie hann inte tyvärr. Vi hann se två av tre Twilight filmer och äta en hel del gott!

Idag var det jobb 9-14. Men när jag och mamma skulle åka visade en typ granne oss en påkörd katt som något lagt påsidan av vägen. Vi kände igen den stackars katten och det var våra andra grannars lilla katt på ett år. Så jag fick gå med det tråkiga beskedet till dem innan vi åkte...Inte roligt alls.

Ikväll blir det lugnt för min del eftersom att jag jobbar imorgon med. Så strax ska jag äta middag med mina föräldrar och sen springa en runda innan jag gosar ner mig i soffan med en godispåse. Har sett i ögonvrån att mamma gör rabarberpaj också :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0