20 juli

Hejhej!

I söndags var det jobb med mamma 7-12 och det gick bra. Sen lite senare kom Douglas och vi, jag,mina föräldrar och Douglas gick hem till mormor och morfar. Det var dags för den årliga syskonträffen då mormor + hennes tre bröder + barn och familjer träffas för att umgås och äta gott. Det var som vanligt väldigt trevligt! :)

Efter det följde jag med Douglas hem och vi hamnade i soffan och kollade film. Det var så lugnt och skönt :)
 
Nu är jag äntligen inne i min sista arbetsvecka innan jag får lite semester. Det ska bli härligt.
Men först är det Midsommar och det kommer bli toppen. Den ska firas i Mariefred :)


Såhär glad var jag på Varlborg då vi var i Mariefred.
Lika glad vill jag vara på fredag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0