21 juni

Go kväll!

Nu är jag trött, helt slut faktiskt. Jag fick jobba över även idag. 3,5h övertid blev det så kom därifrån vid halv fem.
Jag åt middag med Lisa på Goggos. Det blev en god kebabsallad och vi pratade om livet :) Lisa är en kanontjej, en fin vän.

Jag har även haft konditions/styrketräning ikväll. Vi sprang 8km + styrka. Det gick bra!
Nu har jag en och en halv arbetsdag kvar sen är det semester. Fan vad skönt!

Imorgon efter arbetstid ska jag och mina kollegor vara kvar på jobbet för att först spela 6hål golf för att sen äta och dricka gott tillsammans. Det blir en bra avslutning på våren för nu går vissa på semester. Så det blir perfekt att få umgås en kväll med alla innan vi splittras.  Det är även för en del extrapersonal så Lisa ska också dit och vi ska sova kvar, det blir mys de :)

 
Jag & Lisa på Valborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0