23 juni

Hejhej!

Igår efter jobbet var det personal"fest" och det var mycket trevligt. Vi spelade golf, fem hål och även om det inte var min grej är jag glad att jag testat på. Jag följer gärna med fler gånger men då tänker jag titta på ;)

Efter golfen blev det barhäng med goda drinkar och skön musik. Sen var det dags för middag som vi åt ute på altan. Det blev grillat med potatisgratäng och lite andra tillbehör. Jag åt grillad annanas för första gången och det var supergott! Under middagen sprang tiden iväg och vid halv tolv övergav vi myggen och förflyttade oss in till biljardrummet. Det blev en tävling och ägaren Bosse spelade gitarr och sjöng för oss. Det var en rolig kväll! Vid två tiden somnade jag gott med Lisa i vår mini-svit :)

Idag jobbade jag 8-14 och det var lite tungt. Men nu har jag äntligen lite semester så det gjorde inte så mycket. Att veta att jag åker till Rhodos om några dagar gjorde dagen lite lättare. Om ca en timme ska jag åka till Douglas. Jag har bunkrat upp för en myskväll :D Imorgon är det Midsommar som jag ska fira med Douglas, Lisa och en massa vänner. Jag vill precis som alla andra ha en regnfri dag och kväll :)


Jag hoppas att alla får en trevlig midsommar, ta det lugnt med nubben! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0