25 juni

Igår var det som alla vet midsommar. Den firades i Mariefred med Douglas,Lisa och massa vänner. Kvällen blev lyckad med mycket tid att umgås, lekar,god middag med visor och en hel del dans! Det var helt klart min roligaste midsommar någonsin. Douglas, Gustav,Eddie och Mathias hade ordnat allt så bra :)



Jag och Douglas! <3

Lisa,Lina,jag

En del av folket, vi var ca 40 st =)

Jag och Lisa! :)

Ida,Sara,Charlie,Paow och Lina

Mikaela,Robert,jag och Chris

Gustav och Douglas

Lekdags!

Potatis och sked ;)

En lycklig Celina

Oscar,Viktor,Chris och Emma

Emma,Lina,Lisa och jag

Mitt lag "Mao"

Robert,jag,Martin och David

Jag,Douglas,Sebastian och Oscar

Jag och Douglas

Jag och Paow

Jag och Lisa hahaha!

Lisa,Chris,?,?

Party party!


Dagen och kvällen hade inte kunnat bli bättre. Jag hade ett leende på läpparna  från att jag vaknade tills jag la mig i sängen för att sova. Tack alla som var med denna roliga Midsommar. Hoppas vi ses nästa år igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0