3 juni

Nu är juni månad här vilket betyder att sommaren är här. Igår vaknade jag upp hos Douglas i skaplig tid. Vi började baka kakor till Felix student som är på torsdag. Det blev ca  200 kakor :) Jsg tog mig även ut och sprang i hjorthagen + styrketräning. Sen lagade jag och Douglas middag till familjen och efter det blev de slapp i soffan. Underbart!

Idag är det kanonväder. Utomlandsvärme! Jag,Douglas och Douglas pappa var iväg och handlade lite och sen släppte dom av mig hemma. Det har blivit ett par svettiga timmar i solen men nu ligger jag inte. Vill inte bränna mig..Om två timmar ska jag åka med lit tjejkompisar till Gröna Lund för att se Petter och September och imorgon blir det mer äventyr, men det kan jag inte skriva ut här ännu :)

Ha en härlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0