8 juni

I lördags åkte jag med mina föräldrar och släkten på mammas sida på en två dagars kryssning till Riga. Vi kom i land lördag förmiddag och hade ca sex timmar i Riga. Det var en fin och mysig stad att strosa runt i. De två kvällarna vi spenderade på båten åt och drack vi gott samt dansade en hel del tillsammans in på småtimmarna. Det var en fantastisk resa! :)

Vi kom hem i måndags och då var det dags för mig att jobba eftermiddag/kväll. Det var segt....Igår var det också jobb följt av konditions/fysträning. När jag kom hem var Douglas här :)

Idag efter jobbet har jag och mamma varit och storhandlat och jag fick övningsköra en hel del. I helgen blir det mer för sen har jag min första körlektion på måndag. Jag hoppas att det går bra, jag är jättenervös.

Bilder från helgen kommer en annan dag!
Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0