1 mars

Hej!

Idag är det 1a mars vilket betyder att en ny månad börjat. En ny månad med nya möjligheter och utmaningar, en ny månad som är närmare våren, underbart! Att februari månad är slut innebär även en till sak. Nämligen att min provanställning är slut och jag är numera fast anställd på Vidbynäs Gård & Konferens :) Det ska såklart firas!

På torsdag ska jag och mina arbetskamrater samlas på jobbet för att ha ett kort möte. Efter det ska vi åka till Karlstad för att umgås. Vi ska spela Curling med tre tjejer från Svenska landslaget, vi ska ut och äta middag och sen blir det lite party. Det är lite blandade åldrar så det blir väl som en utgång med tjejerna men jag tror att det kommer bli väldigt trevligt =) Sen bor vi kvar på hotell och åker hem på fredagen. Men men, på torsdag tänkte jag bjuda mina arbetskamrater på tårta innan vi åker, för att fira lite :)

Douglas kommer hit imorn så han ska hjälpa mig, vi är ju proffs på tårtor vid det här laget!


Lördagen i bilder!











Kusinerna Lina och Harry! :)



Nu måste jag sova, det blir en lång dag imorn!
Natti natti


Kommentarer
Postat av: Malin

In med bilderna på facebook babe!

2011-03-02 @ 21:36:17
URL: http://malinandreasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0