10 mars

Det blev som sagt glass och en film igår när Douglas kom. Ett perfekt avslut på en bra dag, hade inte kunnat bli bättre. Dock somnade vi inte förän vid tolv så när klockan ringde 4.30 imorse var jag inte kaxig..Hade såklart velat ligga kvar under täcket med Douglas. Men det var bara att pallra sig upp för frukost skulle serveras och gäster skulle bli omhändertagna. Dagens höjdpunkt var att få prata med en känd hockeyprofil i telefonen och ge honom vägbeskrivning till oss. Han var trevlig :) Jag jobbade till fyra och sen sov jag som vanligt en stund. Träningen idag gick bra och var rolig. Jag var väldigt trött men lyckades förvränga det!

Imorgon är det fredag och jag har inga direkta planer mer än att jag ska övningsköra med mamma efter jobbet. Sen blir det nog bara lugnt hemma. Jag hoppas på tacos till middag (A)


Jag längtar till sommaren.
Vad ska vi hitta på för roligt? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0