11 mars

Hej!

Äntligen är denna arbetsvecka över..Det har varit roligt och gått jättebra men jag har behövt gå upp så tidigt varje morgon att jag är helt slut nu. Igår gick jag runt på jobbet med ett svart och ett rött örhänge haha. Sen var klockan 4.30 när jag satt på mig dem också....Jag har fått underhålla min engelska en hel del se senaste dagarna också då vi haft 70 av 80 utländska gäster. Men det behöv så det har bara varit bra!

Ikväll efter någon timmas sömn sitter jag framför datorn/tvn med mina föräldrar. Jag och mamma dippar grönsaker och det är en helt okej godisersättning :P

Imorgon är det dags för mig att övningsköra och sen ska vi passa på att handla på Coop. 16.00 är det samling med laget och 17.30 har vi match mot Rockets, då ska vi allt visa dem! :)

Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0