12 mars

God morgon!

Idag vaknade jag vid halv nio och kände mig helt utvilad..Somnade strax innan tolv igår. Så nu när jag äntligen får ta igen lite sömn vaknar jag av mig själv såhär tidigt, sjukt. Hur som helst ska jag & mamma snart ut och övningsköra. Det ska bli roligt men jag är lite nervös, har inte kört när det varit mycket trafik förut.

Sen hoppas jag att jag hinner med en liten promenad i det fina vårvädret innan det är samling vid 16.00. 17.30 spelar vi mot Rockets i Björkesta, det ska bli roligt. Det är alltid tuffa matcher mot dem och det brukar bli lite irriterat på planen. Jag hoppas nu att vi spelar så bra som vi kan och vinner ikväll på hemmaplan, det vore underbart att avsluta seriespelet på det viset!

Ha en fin lördag!


Celina idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0