13 mars

Hej!

Redan är det söndag, denna helgen har gått undan! Matchen igår gick bra, jag är nöjd. Det blev 3-3 och allt är bättre än en förlust..Efter matchen skyndade jag mig hem för att duscha och fixa mig lite snabbt. Strax efter åtta åkte jag,Douglas,Felix och Marina till Heron City för att gå på bio. Vi såg som sagt True Grit och den var bra, jag rekomenderar den! Fast se till att ha en biosalong med fungerade luftkonditionering för det hade inte vår igår och det blev jättevarmt..Jag följde med hem till Douglas och vi la oss nästan direkt.

Idag började Douglas jobba vid tolv och strax innan ett kom Leffe & pappa. Jag körde hem och det gick väl helt okej. Jag hade sett fram emot att få visa pappa vad jag kan, det har ju gått så bra förut. Men mendet är bara att komma igen, på onsdag blir nästa gång.

Idag är det grått och tråkigt ute. Det gör att jag inte känner för att ta mig ut...Blir nog fast här i soffan ett tag sen kanske jag ska se Solsidan med Emmelie och senare kommer Douglas.


Mina nya skor!





Igår hade jag på mig de lila converse "kopiorna", jag ska köpa mig ett par vita eller röda riktiga converse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0