16 mars

Hej!

Idag jobbade jag 6-14.30 Vi hade bara gäster tills efter frukosten så efter det passade jag på att göra sånt som kan vara svårt att göra när det är mycket gäster i huset. Imorgon blir en likadan dag, då ska jag ut i hotellbyn och fixa och dona.

Efter jobbet har jag övningskört med farbror Leffe och pappa följde med i baksätet :) Vi körde en bra stund och jag fick köra motorväg för första gången. Det var lite läskigt måste jag erkänna men det gick bra. Nu är det hockey på tv, Luleå-Djurgården. Inte en jätteintressant match enligt mig men det är skönt att bara slappa framför tvn. När middagen lagt sig lite tror jag att det blir 1,5mil på motionscykeln, fördriva lite tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0