18 februari

Det snöar ute..jag är så less på denna snö men det ska inte få förstöra mitt humör. Jag är en glad tjej idag! Jag har övningskört med mamma idag och det gick jättebra :) Jag körde till och från Coop (gamla vägen) och sen lite runt här i Nykvarn. Nu slappar jag i soffan och på tv är det skidor, det är också något som jag är less på, dessa skidor :P Men men. På Coop fyndade jag lite. Dels flytta hemifrån saker, lite smått & gott och sen tre böcker. Bokrean är toppen tycker jag, fick tre stycker för 150kr :)

Ikväll får vi se vad som händer. Jag kanske ska träffa Sarah eller så blir det något annat, det visar sig!

Mina nya böcker + lite nytt från Kappahl.





Vi kör en dagenas också, det är inte ofta!



Ha en fortsatt bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0