21 mars

Hejhej!

I lördags innan hockeyn hälsade vi på Tobbe & Sara som har köpt en valp, en engelsk bulldog om jag inte minna helt fel. Han var jättesöt och heter Smokey :) På eftermiddagen åkte jag,Douglas och Felix på hockey, SSK-Rögle som SSK vann. Det var roligt! Påvägen hem stannade vi hos mig och åt middag med pappa, det blev hamburgare...godare donken!! Sen åkte vi till Mariefred för att vara hundvakt resten av kvällen. Vi kollade film och hade det mysigt med massa gott. Pierre kom vid elva och då somnade jag i soffan..Sen väckte Douglas mig när det var dags att åka hem till mig.

I söndags jobbade jag & mamma 7-11 och sen övningskörde jag hem mig & Douglas till honom, det gick bra :) Det blev en lugn och skön söndag. Jag & Gunilla gick på gympa/aerobic och sen kollade vi Solsidan hos Tobbe och Sara. Nu är denna säsong slut vilket är tråkigt tycker jag. Det har gått fort. Hoppas det kommer en till säsong!

Idag har jag och mamma varit på Ikea en stund. Jag köpte lite småsaker sådär. Nu ska jag vila en stund och sen är det fysträning ikväll.


Lilla Smokey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0