22 mars

Idag ringde klockan vid tio. Stackars Douglas var jättetrött men vi var tvugna att gå upp eftersom att jag skulle köra hem honom. Det gick bra att köra och jag funderar på att ta min första körlektion snart :) Jag och mamma körde även runt lite här i Nykvarn när vi kom tillbaks. Nu är det lite mer än en timme kvar tills jag börjar jobba. Jag jobbar 14-19 ikväll, ska checka in en sen gäst. Sen åker jag direkt till träningen.

Jag försökte sätta mig ute i solen idag för att få lite färg men det blåste för mycket. Så imorgon blir det nog en 12 minutare i solariet innan jag börjar jobba vid 13.00. Nej nu måste jag äta lunch och göra mig klar, ha det gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0