24 mars

Tjenna!

Trots en timmes powernap är det en trött Celina som sitter här och skriver. Och alldeles strax måste byta om och pallra sig iväg till träningen...Hur som helst har jag haft en trevlig eftermiddag! :) Jag slutade vid ett och då åkte jag & pappa till Mariefred och tog en fika med Douglas på en litet fik som heter Blå Katten, det var väldigt trevligt. Precis vad jag behövde idag, alla tre tror jag iofs! Vi var med Douglas ca 1,5 timme och sen var det dags att åka hem och hämta mamma från jobbet. Jag övningskörde till och från Mariefred och det gick galant, kul kul :)

Nu ska jag som sagt byta om till träningsdkläder. Tack och lov för att det är fredag imorgon. Löning + en helt ledig helg. Jag har inget jobb, ingen innebandy = inga måsten! Så på lördag ska vi gå ut och dansa, jag,Sarah och Malin :)

Nej bråttom bråttom, ha det gött!


Summertime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0