28 mars

En ny vecka med nya möjligheter är här. Det är redan v 13, veckorna springen iväg! Nästa vecka åker vi till Lisa :) Lördagen blev inte riktigt som det var tänkt men det gör inget för det var jättetrevligt hemma hos Sarah. Igår kollade jag på herrarnas match med Malin,Sarah och Robin och sen tog jag tåget till Douglas. Vi kollade på film, myssöndag :)

Idag har jag varit ledig och passat på att sitta ute i solen. Där det inte blåste var det väldigt skönt. Sen tog jag och pappa en cykeltur till jobbet och hämtade mamma. Vi åkte tillsammans till Södertälje och storhandlade. Jag hittade en blus på Kappahl som jag älskar, så somrig och fin! Nu har jag nyss tryckt i mig ett gäng vofflor så jag behöver lägga mig på rygg en stund innan jag ska ut och springa (fysträningen är inställd).

Ha det bra!


Min nya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0