31 mars

Go kväll!

Det har varit lite dålig uppdatering jag vet. Men igår efter jobbet somnade jag en stund (hade ont i fötter och ryggen), sen städade jag och handlade lite frukt och sen kom Douglas,Elene och Benge. Vi och såklart mina föräldrar kollade på Modo-Växsjö som Växsjö tillslut vann på straffar. Sen kollade jag och Douglas lite på Troja innan vi somnade..Det fanns inte tid att skriva i bloggen inte.

Idag har det inte hänt så mycket. En vanlig torsdag, jobb,tupplur och träning. Idag var sista dagen i mars månad och förhoppningsvis kommer en härlig vår nu med april :) Imorgon är det första april, undra om jag kommer bli lurad? Eller om jag ska lura någon? Haha kan bli kul det där. Nej nu måste jag ringa Douglas och säga godnatt, klockan ringer fem imorgon. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0