4 mars

Hejsan!

Nu har jag återhämtat mig något från igår. Vi kom hem från Karlstad vid 13.30 och jag har sovit fram tills för en halvtimme sen..var helt slut! Men gårdagen var som jag trott väldigt rolig. Vi är ett härligt gäng :) Vi träffades på jobbet och hade ett kort möte. Sen delade vi upp oss i en minibuss och en vanlig bil och åkte till Karlstad. I min bil följde vi skidorna som gick bra för herrarna men mindre bra för tjejerna.När vi kom fram till Scandic installerade vi oss lite snabbt på rummen, bytte om till Curlingkläder och sen samlades vi i baren en stund innan vi åkte.

17.30-18.30 spelade vi Curling och fick hjälp av tre landslagdtjejer. Vi var fyra lag som mötte varandra och det var mycket svårare men också mycket roligare än jag trott! Efter spelet gjorde vi oss iordning för middag och party och sen tog vi en drink i baren innan vi gick vidare. Middagen åt vi på en Sportbar där det var fullt med folk pga hockeyn. Vi kollade också lite hockey, åt supergod mat och drack i mängder..det bjöds på allt under hela kvällen. Väldigt generöst tycker jag! Vi var kvar till elva ungefär sen gick vi en snabbis till hotellbaren innan vi gick ut på en krog som hette Glada Ankan. Där blev det en hel del dans och ännu mer att dricka...Det var så kul! Efterfest blev det på ett av hotellrummen så jag och mamma kom inte i säng förän efter fyra..Imorse ringde klockan 8.15 och ni förstår nog hur jag mådde då....Sliten!

Men nu är jag hemma igen och om en stund ska jag träffa Sarah och kolla herrarnas match. Sen åker jag till Douglas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0