6 mars

Go kväll!

Herrarna vann i fredags och efter matchen åkte jag med Felix till Mariefred. Douglas gick iväg och var med lite kompisar men jag var alldeles för trött så jag stannade hemma med familjen. Vi kollade på Grabben i graven brevid, den var ganska bra faktiskt. Som Gunilla sa, lagom. Igår vid tio åkte jag,Douglas,Gunilla och Oscar(Douglas kusin) till Stockholm. Där strosade vi runt i några timmar så att Oscar fick se vår huvudstad, han är nämligen från Göteborg. Vi tog även en fika som var en god semla och en kopp kaffe. Sen åt vi lunch på pizza hut men jag tog en god pasta. Det var en trevlig dag och jag fick några böcker med mig hem samt en datorväska & "datorunderlägg".

På kvällen kollade jag AIK-Modo med mina föräldrar och Leffe & Carita. Sen kom Douglas och gänget och hämtade mig så åkte vi hem till Emma & Dea ett tag innan vi gick ut på 550. Det blev en lyckad kväll :) Marina var snäll och hämtade oss och jag följde med till Douglas.

Idag vaknade vi tidigt och storstädade Douglas rum. Nu är det rent och fint! Lite senare åkte jag,Douglas,Felix,Oscar och VK ut till Tomtsätra för att åka snöscooter med pulka och snowracer bakom, det var skitroligt! Vi grillade även korv till sen lunch, underbart :) Nu är vi hemma hos mig och är inne på film nr 2. Förut såg vi Faster och den var väldigt bra. Imorgon är vi lediga vilket är skönt, dags att sova ut ordentligt.


Lite bilder från idag. Kolla vilken otroligt ful mössa som jag fick låna haha. Blev kallad Tengil ;) Men det var vädligt roligt ute i snön idag. Första gången iår som jag "lekt" i snön och jag hoppas faktiskt att vi hinner göra om det en gång till innan snön är borta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0