7 mars

Idag sov vi ut enda till 12. Det var mycket skönt! Vi kollade på en tredje film igår jag & Douglas, Den utvalde hette den. Den var helt okej :)

Idag har vi varit en sväng ner till banken och fixat Visakort till mig samt internetbank. I lördags när vi var i Stockholm skulle jag ta ut pengar men så funkade inte det och ut kom mitt kort utan chippet. Det hade bankomaten tagit haha...Så nu har jag ordnat nytt kort och passat på att uppgraderat mig lite ;)

Douglas han håller på att lära sig jonglera här brevid mig och det går väldigt bra. Han klarar ett par varv nu :)

Mina nya böcker



Ikväll har vi teknikträning. Eftersom att vi har match mot Gnesta imorgon så är det inte så smart att köra ett hårt fyspass dagen innan. Nu ska jag pussa på min jongleringskung, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0