8 mars

Halloj!

Idag har varit en toppendag, helt klart! Fettisdagen är det idag och vi fick en semla på jobbet, så gott :) Men den godaste semlan åt jag faktiskt redan i lördags när vi var i Stockholm. På ett litet fik i Gammla Stan, måste kolla upp vad det hette. Hur som helst gick det bra på jobbet idag och sen hann jag sova en stund innan matchen=underbart! Matchen mot Gnesta gick strålande, vi vann med 9-1 och jag är nöjd med lagets och min egna insats. Fast det hade varit skönt att göra ett mål med tanke på hur många chanser jag hade...men det kanske kommer på lördag då vi har sista seriematchen och den är mot Rockets :)

Nu är det dags för mig att sova. Imorgon och resten av veckan ringer klockan redan vid fem, inte okej :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0